Joensuun Perussuomalaiset ry:n hallitus hyväksyi 24.1. kokouksessaan uusia kuntavaaliehdokkaita

Joensuun Perussuomalaiset nimesi kokouksessaan 24.1.2021 uusia kuntavaaliehdokkaita:

Armanto Irene (palveluohjaaja), Arponen Teemu (muovi-insinööri), Bogdanoff Eero (ylipalomies, eläk.), Heiskanen Erkki (marjanviljelijä), Helander Hannu (päiväkodin johtaja), Hirvonen Jukka-Pekka (lähihoitaja), Huusko Marjo (palvelusihteeri), Hyökki Jouni (kiinteistöhuoltomestari), Hyökki Sirpa (FM), Härkönen Esa (vanhempi järjestelmäasiantuntija), Jokela Jouni (työtön), Juntunen Kalevi (eläkeläinen), Jääskeläinen Sampsa (sosionomi), Kananen Ari (sähkösuunnittelija), Kasurinen Tarja (leipuri-kondiittori), Kettunen Jari (linja-auton kuljettaja), Kettunen Juha-Pekka (sairaankuljettaja), Kinnunen Asseri (opiskelija), Kinnunen Seppo (muurari), Kokko Osmo (kuljetusyrittäjä) Kujansuu Ville- Petteri (KTK, verosihteeri), Kärnä Juhani (rakennusmies), Leppäkorpi Pekka (asentaja, yrittäjä), Leppänen Jaakko (hallinnon sihteeri), Leskinen Matti (ammattikasvatustarkastaja, FM), Lämsä Kari (kirvesmies), Makkonen Toni (myyjä), Mara Outi (yrittäjä), Myyry Miika (opiskelija), Mönkkönen Aki (ympäristönhoitaja), Mönkkönen Markus, Naumanen Jorma (rakennusmestari, eläk.), Nokelainen Pasi (Rakennusalan yrittäjä), Oikarainen Timo (kirjaltaja), Oinonen Veijo (insinööri), Parkkonen Esko (eläkeläinen), Raassina Ilkka (autokorikorjaaja), Redsven Visa (FM, eläk.), Räty Marjatta (yo-merkonomi, eläk.), Sallinen Sari (toimittaja), Surakka Kari (virastomestari, eläk.), Taskinen Eero (lähihoitaja), Taskinen Pekka (sähköasentaja), Timoskainen Auni (eläkeläinen), Tofferi Raija (siivooja), Vepsäläinen Kirsi, Vornanen Timo (vanhempi konstaapeli), Väisänen Antti (autofiksari) ja Wihonen Jussi (kansanedustaja, KTM).

Lisää kuntavaaliehdokkaita tullaan hyväksymään hallituksen seuraavassa kokouksessa helmikuussa.
Jos olet kiinnostunut Joensuun perussuomalaisten kuntavaaliehdokkuudesta soita:
Vaaliasiamies Esa Härkönen puh. 050 5189433, puheenjohtaja Kari Surakka 0400 885125 tai sihteeri Outi Mara puh. 040 5933104.

Kirjoitettu 25.1.2021